Bandiana handelt in kwalitatieve producten, optimale service, verzorgde en snelle levering daarom is het belangrijk om goede afspraken te maken alvorens u tot kopen overgaat per mail of via deze webshop.

Indien u vragen of opmerkingen heeft betreffende een onderdeel van dit bedrijf dan kunt u een e-mail sturen naar: Info@groomersathome.nl

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die via dit bedrijf tot stand gekomen zijn.  Alvorens de aankoopprocedure af te sluiten worden deze algemene voorwaarden nogmaals aan de bezoeker getoond. Indien u hiermee akkoord gaat is de overeenkomst ook bindend en kan na aankoop niet verworpen of vervangen worden door uw eigen aankoop overeenkomsten.

Bandiana is onderdeel van trimsalon Groomers@home gevestigd te Etten-leur.

Om de kans te vergroten dat u tevreden bent met uw aankoop vragen wij uitdrukkelijk gebruik te maken van ons gratis advies. Bij de minste twijfel betreffende de toepassing en/of werking van de aangeboden producten neemt u gewoon contact met ons op, voorkeur per e-mail.

 

*Algemene voorwaarden gaan in vanaf het moment dat u een aankoop plaatst via mail of de online webshop.

 

Controle op uw aankoop

Nadat u een bestelling plaatst krijgt u een bevestiging ter controle van de gegevens die uzelf hebt inbracht.

 

Op de orderbevestiging staan de volgende gegevens vermeld:

 

– uw adres- en contact gegevens, eventueel een afwijkend afleveradres;

– uw bestelde producten, met prijs per product;

– eventueel bijkomende verzendkosten

– het totaalbedrag inclusief BTW, vermelding van het BTW bedrag;

– de gekozen betaalmethode;

– het nummer en datum van uw bestelling;

– de referentie gegevens waar u terecht kunt voor vragen;

 

Mocht u op dat moment zien dat u een verkeerd artikel hebt besteld, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wij kunnen de bestelling dan voor u wijzigen.

 

Prijs

De gepubliceerde prijs is vermeld in euro , exclusief het geldende BTW percentage. Indien door onvoorziene omstandigheden de bestelde goederen niet leverbaar zijn, stellen wij u hiervan in kennis.  Als een vervangende aankoop niet mogelijk is storten wij u de eventueel betaalde sommen onmiddellijk terug.

 

In overeenstemming met de E-commerce richtlijn inzake Belasting over de toegevoegde waarde (BTW) op “online services” (Richtlijn van de Raad 2002/38/EG) geldt het Nederlandse BTW-percentage voor alle landen behorende tot de Europese Unie (EU), aangezien Bandiana in Nederland is gevestigd. EU-bedrijven zijn vrijgesteld van BTW indien zij hun EU BTW-nummer verschaffen. Bedrijven en inwoners van niet-EU-landen zijn vrijgesteld van BTW.

 

Intracommunautaire leveringen

Indien u wenst in te kopen met vrijstelling van BTW, dient u een account aan te maken en een mail te sturen naar Info@groomersathome.nl   met de vermelding van uw BTW nummer en een kopie bewijs inschrijving kvk of vergelijkbaar handelshuis. Nadat wij uw BTW nummer op geldigheid hebben gecontroleerd zal dit bij uw gegevens geregistreerd worden en kunnen wij toekomstige bestellingen zonder BTW leveren. Het is niet mogelijk om BTW terug te geven op eerder geplaatste bestellingen.

 

Betaling

Het volledige bedrag van uw bestelling dient op onze rekening te zijn bijgeschreven voordat wij uw bestelling verzenden. Afhalen is helaas niet mogelijk, tenzij Bandiana aanwezig is op een evenement en u wilt vooraf afrekenen, in deze situatie zal Bandiana via de facebookpagina communiceren dat afhalen op locatie mogelijk is en dit als optie in de webwinkel toevoegen, haalt u het bestelde niet af, dan kan Bandiana de goederen tegen betaling alsnog verzenden.

 

Kredietverlening

Bandiana werkt niet volgens kredietverlening.

 

Levertijd

Indien de betaling is ontvangen probeer ik uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Het is mogelijk dat een artikel is uitverkocht. Ik zal u daarvan via e-mail in kennis stellen. In goed onderling overleg kan de levering uitgesteld worden totdat de bestelling compleet is, het uitverkochte artikel nageleverd worden, vervangen worden door een ander gelijkwaardig artikel, of het geld teruggestort worden.

 

Bandiana behoudt zich het recht voor om deelleveringen uit te voeren, zodat een bestelling in twee of meer zendingen verzonden kan worden indien een product niet op voorraad is.

 

Verzendkosten

Per bestelling worden verzendkosten berekend. Tijdens het bestelproces worden de verzendkosten toegevoegd aan het totaalbedrag, voordat u de bestelling definitief plaatst.

 

De verzendkosten staan op de orderbevestiging en factuur vermeld.

 

Garantiebepalingen

Bandiana geeft een garantie op de door haar geleverde producten, waarbij wij ervan uitgaan dat de producten op de juiste manier worden toegepast en bewaard. De duur van de garantie is wettelijk bepaald. Deze garantie bestaat uit de vervanging van producten welke, buiten de schuld van de consument, ongebruikelijke beschadigingen vertonen.

 

Indien binnen 30 dagen na aflevering ongebruikelijk beschadigingen  aan het product ontstaan, welke aantoonbaar te wijten zijn aan het product, zal Bandiana een vervangend product toesturen.

 

Beschadiging tijdens transport

Bandiana is verantwoordelijk voor mogelijke beschadiging van de producten tijdens het transport. Na aflevering van het product, en acceptatie door de klant, neemt de klant deze verantwoordelijkheid over. Dit is bij wet geregeld.  Controleer de zending altijd op eventuele beschadigingen,  voordat u het pakket accepteert. Weiger de zending als er schade is. Als u ons hierover inlicht, zullen wij snel voor een nieuwe levering zorgen.  Neem bij problemen altijd direct contact met ons op.

 

Bedenkingperiode

Als koper heeft u tot 7 dagen, na bestelling van het product, het recht de bestelling ongedaan te maken. Zelfs zonder opgaven van reden, al is dat leerzame informatie voor onze toekomst. Het beste annuleert u uw bestelling via e-mail. Dit is snel en overzichtelijk voor beide partijen. Annuleer uw bestelling via e-mail aan Info@groomersathome.nl  met opgave van de referentiegegevens. De bedenkingsperiode is ook van toepassing voor reeds ontvangen aankopen. Deze reeds ontvangen artikelen kunnen teruggezonden worden. U dient dan te retourneren in de originele, ongeopende verpakking. Het risico en de kosten voor deze retour zijn voor rekening van de klant, tenzij het om foutief geleverde goederen gaat. Het bedrag van zendingen worden teruggestort op uw rekening binnen 30 dagen na ontvangst van de geretourneerde goederen.

 

Vragen en klachten

Alle vragen, opmerkingen, advies, product informatie enz. kunnen gesteld worden per mail op Info@groomersathome.nl  ook voor vragen en/of klachten betreffende gedane aankopen/bestellingen, met vermelding van het referentienummer en klant gegevens.

 

De inspanningen die wij leveren om een product bij een tevreden klant te krijgen zijn dusdanig groot, dat wij kosten nog moeite besparen om deze tevreden relatie ook te bewaren.